Refusjon og retur
Hvordan returnerer jeg en vare?
Ønsker du å angre kjøpet av en eller flere varer, har du 14 dagers angrerett fra du mottar pakken. Pakk inn varene og send dem i samme stand som du mottok dem til LeketøyVerden, Setesdalsveien 66 C, 4617 Kristiansand. Varene skal være uskadde, ubrukte og med eventuelle forseglinger intakte. Vi ber om at returetiketten ikke festes på varens originalemballasje. Det er viktig at du legger ved enten følgeseddel eller angrerettskjema i pakken. Du betaler selv returportoen på Post i butikk. Pakker som er sendt til oss ved henting eller "mottaker betaler frakt" vil ikke bli hentet hos oss. Husk å ta vare på returkvitteringen.
Betalt med faktura?
Har du bestilt med fakturabetaling må du kontakte as.
Når kan jeg forvente refusjon?
Når du sender returen kan det ta opptil 14 virkedager før vi har mottatt og behandlet returen. Du vil motta en e-post fra oss som bekreftelse når vi har behandlet returen din, og vi refunderer deg til betalingsmåten du opprinnelig brukte. Du får pengene tilbake 5-10 virkedager etter at returen er behandlet.
Kan jeg bytte en vare?
Vi tilbyr ikke bytte men håndterer dette som en retur. Ved bytte legger du inn en ny bestilling selv i nettbutikken. Den nye ordren blir en ny ordre som håndteres uavhengig av returforsendelsen.
Hvor finner jeg angrerettskjema?
Skjemaet er tilgjengelig som lenke i e-posten du mottok sammen med ordrebekreftelsen. Du kan også laste den ned her: Angrerettskjema
Hva skjer hvis jeg ikke henter pakken?
Ved retur med ulevert pakke eller avslag på å motta den, vil det bli belastet et returgebyr på kr 249,- per pakke for uavhentede pakker. Ved flere pakker eller tunge forsendelser forbeholder vi oss retten til å fakturere deg for de faktiske kostnadene vi belastes fra Bring.