Godtas ved kjøp
Gratis frakt
Vi holder fraktkostnadene på et minimumsnivå for å gi våre kunder fordelen av alltid å kunne velge det rimeligste fraktalternativet! I tillegg, for kjøp over 700 kr, tilbyr vi gratis frakt. Det er også alltid gratis å hente produktene våre fra våre Pick Up Points i butikken.
Klikk og hent
Ved å velge "PickUp Point..." kan produktet hentes gratis fra lager. Så lenge varen er på lager kan den hentes samme dag, men det kan ta litt lengre tid dersom du har bestilt spesialisering/tilpasning av ditt produkt. Det tryggeste er å vente på inkassovarsel, dette tar normalt én arbeidsdag.
Leveranse
Ved bestilling av produkter vi har på lager kan du normalt hente varene på postkontoret 1-3 dager etter at vi har mottatt bestillingen din. Postkontoret/posten i butikk vil gi beskjed når pakken kan hentes. Ved bestilling av hjemlevering vil du bli kontaktet for å avtale leveringstid.
Du har to ukers frist hos Posten, og 7 dagers frist hos Postnord, for å hente pakken på ditt nærmeste hentested. Hvis du ikke gjør det, vil den automatisk bli returnert til oss. Dette er rederiets forskrifter. I tillegg vil du bli fakturert for fraktkostnadene (299,-) samt gebyr for ikke å hente pakken (200,-).
Ved forhåndsbestilling
Oppdatert leveringstid står på produktsiden, dette er datoen produktet anslås å ankomme vårt lager. Din forhåndsbestilling vil bli sendt ut innen 24 timer etter at lageret har mottatt produktet ditt. Det er derfor denne datoen pluss 2-3 virkedager med frakt som gjelder for produktet du har forhåndsbestilt. Skulle det oppstå forsinkelser vil leveringsdatoen bli oppdatert på produktsiden. Det er ikke mulig å få produkter før den datoen da det ikke er noen tilgjengelige produkter. Det er imidlertid mulig å endre bestillingen din til andre produkter, hvis du for eksempel ønsker et produkt som er på lager i stedet.
Påminnelse om at leveringstiden for forhåndsbestillinger er et estimat som er så nøyaktig som mulig. Siden uforutsette hendelser kan oppstå underveis, kan det ikke garanteres at datoen er 100 % nøyaktig.
Forsinkelse som kan oppstå like før leveringstidspunktet: produktene må i tollen, dette tar vanligvis en dag, men kan i noen tilfeller ta opptil flere dager, avhengig av om partiet velges for en grundig sjekk eller ikke. Det er uheldig for både kjøper og selger, men alt i alt er vi glade for at tollvesenet gjør en grundig jobb for å sikre landet vårt.
Eksempel:
– En el-scooterdel er forhåndsbestilt med leveringstid 25. mai. Da gjelder 25. mai, og ingen produkter er tilgjengelig før den tid.
– Dersom det er spørsmål om leveringstiden kan det enkelt sjekkes på selve produktsiden, da denne oppdateres fortløpende og blir mer nøyaktig etter hvert som leveringen nærmer seg.
Trenger du hjelp?